Uczelnia
Dla kandydata
Dla studenta
Kontakt
Forma
wieczorowa / niestacjonarna
Czas trwania
2 semestry
Poziom
podyplomowe
Specjalności
9 kierunków
Cena od
500 zł / rata
Naszym celem nie jest kształcenie zawodowych drukarzy, informatyków czy fotografów.
Nasz absolwent będzie jednak w stopniu dostatecznym posiadał wiedzę tych specjalistów, aby móc sprawnie zajmować się działalnością wydawniczo-reklamową. Przede wszystkim będzie profesjonalistą w przygotowaniu i przetwarzaniu wszelkich materiałów do druku za pomocą nowoczesnego komputera, czyli w dziedzinie zwanej Desktop Publishing (DTP).
Po zakończeniu cyklu kształcenia słuchacz będzie potrafił sprawnie obsługiwać programy do przetwarzania grafiki komputerowej i komputerowego składu tekstu.
Opanuje: techniki drukarskie, umiejętność doboru komputerowego systemu poligraficznego, znajomość zasad kompozycji i typografii. Absolwent będzie potrafił wykonać za pomocą komputera wszystkie prace niezbędne do przygotowania materiałów do druku z uwzględnieniem specyfiki stosowanej techniki drukarskiej. Będzie znał zasady składu tekstów oraz kompozycji prac graficznych o różnorodnym charakterze.
Studia adresowane są do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy w zakresie wydawniczej grafiki komputerowej i reklamowej, plastyki i fotografii.
Nasz absolwent będzie jednak w stopniu dostatecznym posiadał wiedzę tych specjalistów, aby móc sprawnie zajmować się działalnością wydawniczo-reklamową. Przede wszystkim będzie profesjonalistą w przygotowaniu i przetwarzaniu wszelkich materiałów do druku za pomocą nowoczesnego komputera, czyli w dziedzinie zwanej Desktop Publishing (DTP). Narzędziem jego pracy będzie: komputer, drukarki, skanery i naświetlarki.
Naszym celem nie jest kształcenie zawodowych drukarzy, informatyków czy fotografów.
Nasz absolwent będzie jednak w stopniu dostatecznym posiadał wiedzę tych specjalistów, aby móc sprawnie zajmować się działalnością wydawniczo-reklamową. Przede wszystkim będzie profesjonalistą w przygotowaniu i przetwarzaniu wszelkich materiałów do druku za pomocą nowoczesnego komputera, czyli w dziedzinie zwanej Desktop Publishing (DTP). Narzędziem jego pracy będzie: komputer, drukarki, skanery i naświetlarki.
Czas trwania studiów: 2 semestry – 260 godzin.